YAMAY Fitness Tracker с монитор за кръвно налягане Монитор за сърдечен ритъм, IP68 Водоустойчив Tracker за активност 14 Режим Smart Watch с брояч на стъпки Sleck Tracker, Фитнес часовник за жени
【Activity Tracker с 14 спортни режима】 - Watch Pedometer: прецизно проследявайте стъпките си, изминатото разстояние, изгорените калории, продължителността на времето през целия ден. , Футбол, Алпинизъм, Спининг, Йога, Танцуващи режими за по-добро проследяване на вашата тренировка
【Гледане на кръвно налягане и монитор на сърдечния ритъм】 - Автоматично наблюдавайте сърдечния ритъм през деня и нощта и ръчно наблюдавайте кръвното си налягане с фитнес часовник yamay 336, който приема най-новите HR и BP сензори, за да ви помогне да познавате вашето физическо състояние точно и навреме
【Водоустойчив фитнес тракер & Sleep Tracker】 - IP68 водоустойчива стойка, можете да отидете с yamay 336, когато плувате или се гмуркате без притеснения (не може да проследи данните за плуване); Автоматично разпознава съня ви от 21:00 до 8:00 и анализира качеството на съня ви с дълбок сън, лек сън и време на будност. Алармата за тиха вибрация може да ви събуди, без да безпокои другите
【Интелигентен часовник за iPhone и телефони с Android】 - Работете с iOS 7.1 и Android 4.4 над смартфоните; Проверявайте известия за обаждания, календар, SMS и SNS (Facebook, WhatsApp, LinkedIn, Instagram и Twitter) директно на yamay 336, поддържайте информирали сте по всяко време и навсякъде
【Дълготрайна батерия и удовлетворено обслужване】 - Зареждането е лесно, без да е необходим кабел, просто премахнете лентите и заредете вградения usb щепсел с всеки USB порт. Едно пълно зареждане му дава до 7 дни работно време. Ако имате въпроси относно този продукт или вашата поръчка, можете да се свържете с нас по всяко време. Ние отговаряме на повечето съобщения на купувача за по-малко от 12 часа. Купете с увереност.
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: