Новите модели на Seiko се отличават по това, че при тях вече не е необходима подмяна на батерията. Получават задвижване с електрическа енергия само чрез движението на ръката.Kinetic технологията е иновативна и ценна. Затова не е изненадващо, че е защитена с повече от 50 патента. Всеки Kinetic часовник, има точност до +/-15 секунди на месец. Ако Ви предстои дълго пътуване или сте в по-отдалечени от цивилизацията места вече няма да се налага да сменяте батерията.Само с движението на тялото си можете да заредите своя часовник Сейко. Тъй като залага използването на природна енергия, този вид механизъм не вреди на околната среда. Технологията функционира дори когато часовникът „заспива”, ако не носите часовниак в рамките на 3 дни. Стрелките спират автоматично и така се спестява доста енергия. Макар те да не работят, то механизма не прекратява функцията си да отмерва времето. За да излезе от този режим на работа, е необходимо само да разклатите часовникът. Така той се „събужда” и се настройва за актуалния час.
КАК ДА ЗАРЕДИТЕ SEIKO KINETIC
SEIKO KINETIC трябва да бъдат заредени, преди да бъдат настроени. Зареждането е просто. Внимателно завъртете часовника от едната страна в малка дъга за две до три минути. Докато въртите часовника, осцилиращото тегло в генериращата система може да издаде малък звук, докато се върти. Когато втората стрелка започне да се движи на интервали от една секунда, часовникът е запазил поне три часа енергия и е готов за настройка. Колкото повече се носи на ръката толкова повече енергия съхранява и по-продължително време работи. Ако не се носи в рамките на 3 последователни дни спира да работи , за да започне трябва отново да се повтори порцеса на зареждане.
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: