Усъвършенстван часовник за бягане и мултиспорт с GPS и базиран на китката пулс, размер M/L.Разширете границите си с Polar Vantage M, универсален мултиспорт GPS часовник за всеки, който обича да поставя нови рекорди. Този тънък и лек придружител за обучение ви предоставя всички данни, от които се нуждаете, за да подобрите представянето си във всичките си любими спортове.
• Тренировъчно натоварване Pro
• Текущ индекс и работеща програма
• Технология за сливане на сензор Polar Precision Prime
• Изключително дълъг живот на батерията (30 часа в режим на обучение)• Интегриран GPS• Етапи за нощно презареждане и сън плюс
• Спокойно ръководено на дихателни упражнения
• Винаги включен цветен сензорен дисплей; 130+ спортни профила
Разширен сърдечен ритъм, базиран на киткатаТехнологията за сливане на сензора Polar Precision Prime гарантира, че Polar Vantage M следи точно сърдечната Ви честота от китката, дори когато движението е трудноИнтегриран GPS
Интегриран GPS за точно проследяване на скоростта, разстоянието и маршрута. Асистиран GPS за бързо определяне на времената.
Иновативно проследяване за плуванеPolar Vantage M автоматично разпознава сърдечния ритъм, стила на плуване, разстоянието, темпото, ударите и времето за почивка. Разстоянието и ударите се проследяват и при плуване във вода.
Тренировъчно натоварване ProПолучете изчерпателна представа за това как вашите тренировки напрягат тялото ви по различни начини. Сесия по сесия и дългосрочно наблюдение.
Текуща програма и индекс за бяганеВижте как се развива вашето бягане с помощта на персонализиран, адаптивен план за бягане. Резултатът от вашия индекс за бягане е приблизителна оценка на вашия бягащ VO2max и се изчислява след всяко бягане.
Мониторите за пулс на Polar са за спортисти от всички нива. Присъединете се към общността Polar и споделете своя опит в социалните медии.
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: