Letsfit Fitness Tracker HR, часовник за проследяване на активност с монитор за сърдечен ритъм, IP67 стандартна интелигентна гривна с часовник за калории, брояч за крачкомер за Android и iOS.
Multi-Sport Management: Проследява до 14 упражнения като бягане и езда; прочетете отчета за данните за упражненията в приложението и се свържете с GPS на телефона си, за да видите статистика за изпълнение в реално време.
Мониторинг на сърдечната честота и съня: Следи денонощно сърдечната честота и качеството на съня през нощта; два най-важни набора от здравни данни ви помагат да разберете по-добре вашия фитнес статус.
Ежедневно наблюдение на фитнеса: Преглеждайте ежедневните си статистически данни като стъпки, калории, разстояние и време за активност направо на китката си и останете мотивирани през целия ден.
Поддържайте връзка: Получавайте известия за обаждания, календар, SMS и SNS (Facebook, WhatsApp, LinkedIn, Instagram и Twitter) на вашия фитнес тракер; Никога не пропускайте важните съобщения.
Лесно зареждане: Предлага се с вграден USB щепсел и не се нуждае от кабел за зареждане за зареждане; внимателно издърпайте лентите от двете страни и поставете вградения USB щепсел в USB зарядно устройство, за да заредите устройството.
Спецификациq: Модел: ID115Plus HR Bluetooth Разстояние за предаване: 10 метра (33 фута) CPU: Nordic nRF52832-QFAA Сензор: KIONIX KX022-1020 HR Сензор: силициеви лаборатории Si1142 Екран: 0. 96 инча OLED Материал: горен корпус: PC; каишка: TPU Размери: за размер на китката: 5. 4 инча - 7. 6 инча Тип батерия: Li Капацитет на батерията: 65mAh Работно време: 5-10 дни Метод на зареждане: USB зареждане с вграден USB щепсел Време за зареждане: 1- 2 часа Тегло: 0. 84 унции. (23. 8g)
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката ви вместо вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: