Когато имате нужда от удобно устройство, което да е с Вас на всяка крачка, vívosmart® 5 се превръща във Вашия лесен за използване фитнес тракер, с който да следите здравето си и да останете активни от изгрев до залез.
Да, той проследява Вашите крачки, пулс2 и енергийни нива. И да, направихме го лесен за работа. |
Ярък дисплей и до 7 дни живот на батерията? Да - този тракер може да се справи. |
Ходете, бягайте, йога, карайте колело — изпотете се с предварително инсталирани спортни приложения. |
След което се събудете, вижте резултата си въз основа на качеството на съня Ви. |
Останете свързани. Вижте текстови съобщения, обаждания и известия от Вашия сдвоен смартфон. |
Свържете се с GPS-а на Вашия смартфон и следете с лекота разходки, бягане и каране на открито. |
ЛЕСЕН ЗА ИЗПОЛЗВАНЕ ДИЗАЙН |
ПРОЕКТИРАН ЗА ЖИВОТ И СТИЛ Сменяемите ленти осигуряват удобен за потребителя дизайн, което прави смяната на лентата лесна, удобна и перфектна за вашия уникален стил. |
ВГРАДЕН ПУЛСОМЕР |
BODY BATTERY™ ЕНЕРГИЕН МОНИТОРИНГ |
PULSE OX СЕНЗОР |
МОНИТОРИНГ НА СЪНЯ |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА СТРЕСА |
ДИШАНЕ |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ХИДРАЦИЯТА |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ДИШАНЕТО |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ЗДРАВЕТО НА ЖЕНИТЕ |
ФИТНЕС ВЪЗРАСТ |
ФИТНЕС ПРОСЛЕДЯВАНЕ |
ВГРАДЕНИ СПОРТНИ ПРИЛОЖЕНИЯ |
СВЪРЗВАНЕ С GPS |
СМАРТ ИЗВЕСТИЯ |
ФУНКЦИИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ПРОСЛЕДЯВАНЕ |
СИНХРОНИЗАЦИЯ С GARMIN CONNECT |
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: