Този здрав и надежден аутдор GPS часовник е създаден в съответствие с военния стандарт 810G на U.S. за топлинна, ударо и водо устойчивост (до 100 метра). Корпуса от подсителн полимер подобрява здравината и издръжливостта, докато устойчивия на надраскване дисплей е достатъчно контрастен, за да е видим на ярка слънчева светлина, така че да можете да го вземете с Вас навсякъде . Плюс това, силиконовата каишка включва два допълнителни държача, за да осигурят сигурно захващане.
Instinct използва GPS, GLONASS и Galileo сателитна мрежа за проследяване в по-предизвикателни среди, отколкото само с GPS. Вграденият 3-осен компас и барометричен алтиметър са Ви на помощ по всяко време. Забравете за притеснението от завръщането си, като използвате функцията TracBack, за да се придвижите по същия маршрут обратно до началото.
GPS часовникът Instinct следи Вашия пулс, активност и ниво на стрес през целия ден, за да знаете колко точно сте активни - и колко трудно Ви е било. Когато сте готови да тренирате, устройството може да ви предложи предварително заредени профили на активност за бягане, колоездене, плуване и др.
Смарт известия ви позволяват да оставите телефона в джоба си. Сдвоете телефона си с Instinct и нашата онлайн фитнес общност на Garmin Connect за автоматично качване, проследяване на живо и GroupTrack функцията. Или го сдвоете с Garmin Explore уебсайта и приложението, за да планирате приключенията си преди да излезете.
ESPORTS ДЕЙНОСТ (само за Esports Edition) |
PC GAMING STREAM (само за Esports Edition) |
ПО-ДЪЛЪГ ЖИВОТ НА БАТЕРИЯТА (само за Esports Edition) |
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия