Създаден за професионални шофьори на камиони, този здрав смарт часовник проследява показатели за здравето, осигурява достъп до кратки тренировки и спомага за насърчаването на здравословен начин на живот, когато сте на пътя.
Този часовник е създаден, за да се справи с предизвикателствата на дългите разстояния на живота на път. |
Получавайте навременни известия за почивките и преминавайте бързо през плащанията с Garmin Pay™ безконтактни плащания. |
Смарт известия, за да не пропускате важното. |
Сдвоете часовника с приложението dēzl™, за да получите достъп до подробни кратки тренировки, предназначени да се вместят в стандартните времена за почивка. |
Разберете тялото си по-добре с 24/7 наблюдение на здравето и достъп до кратки тренировки. |
Отидете по-далеч с до 28 дни живот на батерията в режим на смарт часовник. |
ПРЕДНАЗНАЧЕН ЗА ШОФЬОРИ |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ЗДРАВЕТО |
ТРЕНИРОВКИ ЗА ШОФЬОРИ |
ЛЕСНО ПЛАНИРАНЕ НА ПОЧИВКИ |
СЪВМЕСТИМОСТ СЪС DĒZL САТЕЛИТНИ НАВИГАЦИИ |
ВГРАДЕН ПУЛСОМЕР |
PULSE OX |
МОНИТОРИНГ НА СЪНЯ |
BODY BATTERY™ ЕНЕРГИЕН МОНИТОРИНГ |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА СТРЕСА |
ФИТНЕС ВЪЗРАСТ |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ХИДРАЦИЯТА |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ДИШАНЕТО |
VO2 MAX |
GARMIN PAY™ БЕЗКОНТАКТНИ ПЛАЩАНИЯ |
СМАРТ ИЗВЕСТИЯ |
МЕДИЙНИ КОНТРОЛИ |
ФУНКЦИИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ПРОСЛЕДЯВАНЕ |
CONNECT IQ™ МАГАЗИН |
СИНХРОНИЗАЦИЯ С ПРИЛОЖЕНИЕТО GARMIN CONNECT™ |
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия