Посрещнете всяко атлетично или аутдор предизвикателство със здравия Fēnix 7S - мултиспорт GPS часовник. Неговото Power Glass™ или Power Sapphire™ стъкло използва слънчевата енергия, за да удължи живота на батерията – захранва функциите за тренировки, спортни приложения, сензори за наблюдение на здравето и други.
Посрещнете всяко атлетично или аутдор предизвикателство със здравия Fēnix 7S - мултиспорт GPS часовник. Неговото Power Glass™ или Power Sapphire™ стъкло използва слънчевата енергия, за да удължи живота на батерията – захранва функциите за тренировки, спортни приложения, сензори за наблюдение на здравето и други.
Получете допълнителен заряд на батерията от слънчевата светлина, за да можете да тренирате по-дълго между зарежданията (само за Solar и Sapphire Solar моделите). |
Как се държи тялото Ви? Вградения пулсомер1 и Pulse Ox сензор2 ще Ви уведомят. |
Бягайте и карайте - това е, което правите. Проследява всички Ваши статистически данни - това е, което правим. |
Слушайте музика директно от китката си — без телефон, който да Ви тежи. |
Нуждаете се от треньор по бягане, който познава терена? Вижте функцията PacePro™. |
Правете повече. Зареждайте по-малко. Слънчевото зареждане осигурява до 14 дни живот на батерията в режим на смарт часовник3 за Solar и Sapphire Solar моделите и до 11 дни за стандартния модел. |
ИЗКЛЮЧИТЕЛЕН ДИЗАЙН |
СЕНЗОРЕН ЕКРАН И БУТОНИ Бутони за управление, които работят във всяка среда, са съчетани с отзивчив нов сензорен интерфейс за по-бърз достъп. |
ПРЕМИУМ МАТЕРИАЛИ |
ВГРАДЕНИ СПОРТНИ ПРИЛОЖЕНИЯ |
BACKCOUNTRY SKI |
XC SKI DYNAMICS |
SURF-READY ФУНКЦИИ |
MTB DYNAMICS |
HIIT ТРЕНИРОВКИ |
ЕЖЕДНЕВНИ ПРЕДЛОЖЕНИЯ ЗА ТРЕНИРОВКИ |
VISUAL RACE PREDICTOR |
PACEPRO™ ТЕХНОЛОГИЯ |
CLIMBPRO ФУНКЦИЯ |
ПОКАЗАТЕЛИ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕТО |
ИЗДРЪЖЛИВОСТ В РЕАЛНО ВРЕМЕ |
СЪВЕТНИК ЗА ВРЕМЕ НА ВЪЗСТАНОВЯВАНЕ |
СОЛАРНО ЗАРЕЖДАНЕ (само за Solar и Sapphire Solar моделите) |
MULTI-GNSS ПОДДРЪЖКА |
UP AHEAD |
ABC СЕНЗОРИ |
Достъп до пълноцветни CourseView карти за повече от 42,000 голф игрища по целия свят и PlaysLike Distance функцията.
|
Предварително заредени SkiView карти с имена на писти и оценките за трудност за повече от 2,000 ски курорта по целия свят.
|
Изтеглете TopoActive Europe Maps от цял свят. Използвайте вградената Wi-Fi® връзка за лесно зареждане и актуализиране на карти и софтуер, без да използвате компютър. |
Вижте как различните настройки и сензорите влияят върху живота на батерията на Вашия часовник, за да можете да правите промени за удължаване на батерията в движение. |
Постигнете превъзходна точност, използвайки технология, която преди е била достъпна само за военните. Достъп до множество честоти, изпращани от навигационни спътници за подобрена точност на местоположението в области, където GNSS сигналите се отразяват, са слаби или обикновено не проникват. |
ВГРАДЕН ПУЛСОМЕР |
PULSE OX СЕНЗОР |
МОНИТОРИНГ НА СЪНЯ |
BODY BATTERY™ МОНИТОРИНГ |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ДИШАНЕТО |
МОНИТОРИНГ НА ЗДРАВЕТО |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ХИДРАЦИЯТА |
ПРОСЛЕДЯВАНЕ НА ЗДРАВЕТО НА ЖЕНИТЕ |
СМАРТ ИЗВЕСТИЯ |
МУЗИКАЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ |
GARMIN PAY™ БЕЗКОНТАКТНИ ПЛАЩАНИЯ |
ФУНКЦИИ ЗА БЕЗОПАСНОСТ И ПРОСЛЕДЯВАНЕ |
CONNECT IQ™ МАГАЗИН |
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: