Тези здрави fēnix мултиспорт GPS часовници Ви позволяват да добавите карти, музика, интелигентно планиране на темпото и още към тренировките си - така че да приемете всяко предизвикателство.
![]() Изключителен дизайн Здравият, но изискан дизайн се отличава с постоянно включен 1.3 "дисплей, който е с 18% по-голям от предишните модели fēnix. Той включва безел от неръждаема стомана или DLC покритие и е тестван по американските военни стандарти. |
![]() PacePro технология Първата по рода си функция PacePro Ви помага да поддържате темпото с точни насоки, докато бягате (само за Pro и Sapphire версиите). |
![]() Power manager Вижте как различни настройки и сензори влияят на живота на батерията на Вашия часовник, така че да можете да правите промени в удължаването на батерията в движение. |
Показатели за ефективността |
Спортни приложения |
TopoActive Европа и ски карти |
ClimbPro функция |
Голф игрища |
Навигация завой-по-завой |
Round-trip routing |
Multi-GNSS поддръжка |
ABC сензори |
Функции за безопасност и проследяване |
Музикални приложения |
Garmin Pay ™ |
Смарт известия |
Вграден пулсомер |
Pulse Ox сензор |
Body Battery ™ |
Connect IQ™ магазин Изтеглете персонализирани изгледи на
часовника, добавете полета с данни и вземете приложения и уиджети от Connect IQ магазина.
|
Режим на експедиция |
Батерия |
Соларно зареждане (само за Solar версиите) |
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия