Намерете още начини да beat yesterday с лесния за работа vivofit 4. Той ви дава възможност да проследявате активността си и свободата да продължите да се движите, без да спирате за презареждане. С 1 + годишния живот на батерията си, vivofit 4 е идеален за носене 24 часа в денонощието, така че винаги да проследявате активността си, автоматично да я класифицирате с Move IQ и още много повече.
vívofit 4 активити тракера следи Вашият прогрес 24 часа в денонощието и ви позволява да забравите за кабела за зареждане благодарение на 1 + годишния живот на батерията. Също така е водоустойчив за плуване или къпане, докато цветният му дисплей е ярък и лесен за четене, дори на слънчева светлина. Нека Вашата личност да блесне, като персонализирате екрана с цветни теми, изгледи на часа и текстови фрази или като смените каишката с друга. Допълнителните каишки се предлагат в различни цветове и стилове.
vívofit 4 ви предлага няколко нови инструмента, създадени, за да направят живота ви по-удобен. Използвайте уиджета за времето за бърз, илюстриран поглед над това, което денят ще донесе. Задайте аларма в приложението или включете таймер за отброяване директно от вашата китка, за да ви напомни когато е време да изключите фурната. Не намирате телефона си? vívofit 4 може да ви помогне и с това.
Няма нужда ръчно да стартирате и спирате таймера за активност - функцията Move IQ ще се погрижи за това. Тя може автоматично да улавя и класифицира различни дейности като ходене, бягане, колоездене и плуване. За разходки и бягания тя може дори да стартира таймер за активност автоматично. Прегледайте записаните данни по-късно в Garmin Connect.
vívofit 4 ви вдъхновява да станете и да се раздвижите. Освен проследяването на крачки, разстоянието, изгорените калории и съня, той следи и периоди на неактивност. Цветна лента за движение се запълва, за да ви предупреди, ако сте били неподвижни твърде дълго. Рестартирайте лентата, като ходите няколко минути. vívofit 4 дори научава текущото ви ниво на активност, след което възлага постижима ежедневна цел за крачки. Когато постогате целите си за деня, устройството ще коригира целта ви за следващия ден, като постепенно ще ви насочи към по-здравословен начин на живот.
През целия ден vívofit 4 периодично се синхронизира с Garmin Connect. Приложението Garmin Connect ™ прави по-лесно от всякога да beat yesterday. Удебелените цветни карти за активност предоставят цялата ви статистика накратко. Превъртете надолу, за да сравните днешните с предишните си резултати или изберете за по-подробна информация. Активностите и другите здравни измервания, записани от Вашето устройство, са представени в ярки детайли. Данните, които виждате, са персонализирани само за вас и за начина, по който се движите.
Предизвикателства за крачки с Вашите деца
Използвайте функцията Toe-To-Toe ™, за да предизвикате Вашите деца на състезание за крачки. Вашият vívofit 4 активити тракер може безпроблемно да се свърже с близкия vívofit jr. 2 на Вашето дете или дори друг vívofit 4, за да започнете времево съревнование за крачки. Всичко се контролира от китката ви и когато приключи състезанието ще видите общия брой крачки по време на предизвикателството и ще разберете кой е победителя.
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: