Activity Tracker с монитор за сърдечен ритъм IP68 Водоустойчив фитнес часовник с цветен екран, 14 спортни режима, Sleep Monitor, калориен брояч Smart Pedometer за мъже Жени Деца
【Цветен екран и регулируема яркост】 Най-новият 0,96-инчов TFT LCD цветен екран предлага отлично HD качество на изображението. Яркостта на екрана е регулируема, яркостта от 5 нива го прави ясен дори при пряко слънце и не е твърде ярък за очите в тъмното. Можете ръчно да зададете нивата на яркост на екрана в приложението
【14 режима на упражнения】 Проследяващото устройство поддържа 14 режима на упражнения, включително ходене, бягане, колоездене, туризъм, фитнес, бягаща пътека, баскетбол, тенис, катерене, бадминтон, спининг, йога, футбол, танци (Внимание: само 3 режима са предварително инсталирани в гривна. Други спортни режими трябва да бъдат добавени в приложението)【Монитор на сърдечната честота и проследяване на съня】 Този фитнес тракер може да наблюдава сърдечната честота 24 часа автоматично и непрекъснато. Можете да проверите графиката за динамична крива на сърдечния ритъм през целия ден в приложението; Изчерпателно анализирайте данни като продължителност на съня, дълбочина на съня и сън в будно състояние, ще ви насочи към подобряване на качеството на съня
【Още функции】 Интелигентният часовник поддържа по-точен мониторинг на пулса, разстояние, скорост, калории, мониторинг на съня, SMS, SNS съобщение от Facebook, WhatsApp, LinkedIn, Instagram, Twitter, Line, Viber, Skype, KakaoTalk, VKontakte и Email , неподвижно напомняне, входящо повикване, аларма, график, дистанционно затвор, показване на дата и др. Този инструмент за проследяване не се нуждае от usb кабел за зарядно устройство. Улеснява зареждането във всеки USB порт.
【Доживотна гаранция】 ★★★★★ CHEREEKI осигурява доживотно следпродажбено обслужване за всички продукти на CHEREEKI, в случай че покупката не е задоволителна. Нямате риск да опитате.
Как да използвам
1. Заредете фитнес тракера преди първата употреба.
2. Изтеглете и инсталирайте безплатното приложение "VeryFitPro" от Google Play или Apple App Store.
3. Активирайте Bluetooth на вашия смартфон.
4. Отворете "VeryFitPro", докоснете bind, за да търсите устройството, изберете устройството и докоснете "OK", за да го свържете. След като изберете устройството, може да отнеме няколко секунди, за да се покаже опцията „OK“.
5. Фитнес тракерът ще се свърже автоматично с вашия смартфон. Трябва да активирате съответните функции в приложението преди употреба. Ако вашият смартфон изскача заявка за сдвояване с Bluetooth, моля, докоснете „Pair“.
6. За да синхронизирате последните подробни данни с приложението, моля, издърпайте надолу главната страница на приложението.
Забележка
1. За да се поддържа висока точност и да се предоставят по-валидни данни за активността, фитнес тракерът ще започне да брои стъпки след ходене известно време.
2. Функцията за наблюдение на съня ще се активира автоматично, когато открие валидна активност на съня. Моля, носете го, когато спите.
3. Фитнес тракерът има 2 страни, когато извадите основната част. Моля, уверете се, че сте свързали правилната страна към USB порта за зареждане.
4. Моля, използвайте само приложението "VeryFitPro", за да свържете фитнес тракера.
2 години от датата на получаване е гаранционният срок на всеки закупен часовник
Гаранцията покрива всички възникнали фабрични дефекти по механизма.
Срокът за ремонт е между 5 и 30 календарни дни, в зависимост от повредата и сложността на ремонта. Транспортните разходи в едната посока се поемат от нас, както и всички разходи по ремонта. При връщане на поправения часовник, разходите се поемат от купувача.
ГАРАНЦИЯТА НЕ ПОКРИВА:
1. Трайността на батерията.
2. Нормалното износване и захабяване от времето (напр. надраскване на стъкло, промяна в цвета и/или материала на неметалните каишки и закопчалки, изработени, например, от кожа, текстил, гума, изтриване на нанесеното покритие).
3. Всякаква повреда, на която и да е част от часовника, възниквала от неправилно/противоестествено ползване, липса на грижи, небрежност, злополуки (удари, хлътнатини, смачквания, счупено стъкло, употреба на химикали за почистване на каишката и т.н.); Липса или повреда на декоративни елементи (инкрустирани камъчета или други декоративни елементи);
4. Неправилно ползване на часовника и несъблюдаване на ръководството за ползване, предоставено от нас.
5. Потребителят не е спазил степента на водоустойчивост.
6. Часовникът е бил манипулиран от неупълномощени лица (например за подмяна на батерията, обслужване или поправка) или е претърпял промяна в оригиналния си вид.
ГАРАНЦИОННИ УСЛОВИЯ:
За да запазите валидността на предоставената Ви от нас гаранция, е необходимo да спазвате следните условия:
1. Спазвайте изискванията за водоустойчивост на съответния модел;
2. Дори и при часовници с висока водоустойчивост не натискайте бутоните по време на къпане;
3. Пазете гарaнционната карта, предоставена Ви при закупуване на часовника.
Доставката на всяка поръчка над 100 лв. е БЕЗПЛАТНА до ВСЯКА точка на България. За поръчки под 100 лв., цената на доставката е 5 лв.
Пратките се изпращат с куриерска фирма Еконт и куриерска фирма Спиди - до техните офиси в страна или до адрес на клиента.
Ако желаете да получите пратката си в офис на куриерската фирма, при направа на поръчката, е необходимо да изберете до кой офис желаете да бъде доставена тя.
Срокът за доставка е от 1 до 3 РАБОТНИ ДНИ след обработване на поръчката.
В работен ден, вашата поръчка се обработва и изпраща в рамките на 24 часа (понеделник до петък). При поръчка направена след 16:00 часа, тя ще се обработи на следващия работен ден.
След като поръчката ви е обработена, ние ще се свържем с вас по телефон или на посочения от вас email адрес, за да уточним точната дата на доставка.
1. Часовниците оригинални ли са?
Да, всички часовници, налични в магазина, са 100% оригинални.
2. Как да поръчам?
Можете да поръчате през нашия сайт, като попълните детайлите за доставка в стъпката Данни за клиента. Може да направите поръчка и на нашия имейл: info@timeup.bg или на телефон: 0884 271 400. Можете да поръчате и във Facebook страницата ни. Или с бърза поръчка - само с въвеждане на мобилен телефон. Тази опция е налична към всеки продукт, който разглеждате.
3. Как да разбера дали часовникът има кутия?
Това е отбелязано в самата страница на продукта, под секция Описание, в поле Характеристики > Кутия
Когато плащате с NewPay, всъщност NewPay плаща поръчката Ви вместо Вас. Вие я получавате и разполагате с три начина да я платите към тях: